Snööö!

Idag har det kommit snööö! Rätt mycket faktiskt. Klockan 9 imorse klädde vi på oss vinterpälsarna och rullade några varv i det mjuka kalla, gjorde några snöänglar och kastade snöbollar till Seidi. Så fort hon ser att man kramar en boll, intar hon startposition och fixerar en med blicken och bara väntar på att få rusa iväg efter bollen. Man kastar iväg den, hon rusar efter så snön sprutar, bollen tar i marken och går sönder. Hon dyker ner med nosen och börjar febrilt söka och gräva, "vart tusan tog den vägen??". Efter en stund ger hon upp och väntar på att man ska kasta nästa boll.

Joel fick bli hemma idag igen, trots stora protester imorse. "Neej, jag vill till dagis och visa mitt Spidermanhalsband!" Han var inte riktigt frisk (vilken unge gapar för att han vill till dagis??) + att jag inte hade satt på vinterkängorna på Tryggve, bilen. Jag hade ingen lust att slira in till stan med en bakhjulsdriven bil utan vinterdäck i halkan. Grannens barnbarn Oliver var hos sin mormor idag, så killarna har lekt hela dagen. Skönt! Jag har fått massor gjort idag på uppsatsen. Ikväll ska vi på gitarrkurs, Joel får följa med... få se hur det går.

Ne, back to work... individintegrering, spännande!!!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback