Jag är tillbaka!

Uppehållet på bloggen har varit olidligt, jag förstår det. Men vad gör man med en trasig burk? Janne, på Ålands kontorsmaskiner, och jag har blivit goda vänner under tiden som datorn befunnit sig i hans vård. Oroligt har jag ringt och frågat om tillståndet förbättrats, eller om det ännu var kritiskt. Sen var det en evig väntan på transplantationen; moderkortet som skulle bytas. När jag fick klartecken om att allt gått bra med det, så saknades vissa "personuppgifter" för datorn som krävdes för ytterligare framsteg i tillfrisknandet. Då tyckte jag min lilla dator hade spenderat tillräckligt med tid i Jannes vård och bestämde mig för att det mest humana och billigaste var att ta hem lilla hjärtat. Istället ringde jag Peter.
Peter är min trevlige granne som är otroligt duktig på datorer - och på gitarrer. När han kom och pysslade om datorn ikväll passade han på att lira lite gura och ge mig några tips på hur jag kunde förbättra fingerfärdigheten. Och så gjorde han min dator frisk igen!

Så nu är jag tillbaka på bloggen. Glöm inte att kika in!

Kommentarer:
Postat av: Linda

titta!! det funkar woohooo!! Najs att ha dig tillbaka! Pöss

2006-08-28 @ 07:37:16
Postat av: Jonathan

Äntligen! Som jag har väntat! Prisa Peter!

2006-08-28 @ 08:55:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback