Kräftskivor

Min chef Anders är en kul prick. Man svänger ryggen till och mitt i allt står han där - vid kaffemaskinen och lagar en latte, vid kassan och rättar till bankslippar, vid pizzaugnen och noterar att pizzaansvarige (=jag) inte sköter sitt jobb riktigt. "Men Jeni, jag gav dej en umöjlig upgift!" förklarar han med sin danska brytning. Sen frågar han: "Psst. Jeni. Kan du laga en tonnfisksallad ti mej? Glutanfri bred och laktosfri late." Och det gör man gärna, för Anders är en kul prick.
Idag förklarade vi att vi tänker ha personalfest på fredag, kräftskiva. "Jätekuul" tycker Anders och sponsrar gärna med pengar från "Kalaskassan". Sen säger han att han hellre sponsrar med pengar till en fest än till massage och träning och sånt. "Ni ferstår, alla upskattar inta såna sakä!"

Så kräftskiva på fredag med jobbarkompisarna.
Och kräftskiva på lördag med Fried Räka som fyller 25.
Och söndag lär bli en lugn/tung dag.


Kommentarer:
Postat av: Tessa

ASSÅ FYYY SAAAATANN VA SLUT DU EEE. Måst du skriva precis som Anders pratar då, jag skrattar ihjääl. Kommer nog med på freda, men försök inte ens få med mig ut, du vet hjärtklappning...urk! förresten du va ju sååå söööt i din nya frilla. Sockervadd! (Asså söt som sockervadd, din frisyr liknar INTE sockervadd.)

2006-08-29 @ 21:33:46
Postat av: Martin

Ojojoj, du som är sååååå stark dagen efter också.
Kanske lika bra att inte nyktra till mellan festerna. :)

2006-08-30 @ 09:51:04
Postat av: Jenny

Haha, tur det. Att frisyren inte liknade sockervadd. Tantfrillor gör ju ofta det. Vita, stela frisyrer som sitter som en hjälm runt huvet och inte ens orkanen Katrina skulle få den att röra sig ur fläcken! Tänk Runa... :)

2006-08-30 @ 19:34:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback