Han är uppstånden!

Första tecknet på att Joel höll på att bli frisk, var att han satte sig upp och pratade och skojade på lördagskvällen när Linda var här. Men det varade inte så länge. Han sov ialla fall hela natten utan att spy (han spydde heeela natten mellan fredag och lördag) men på morgonen var det kört igen. Sen låg han apatiskt (precis som han legat hela lördagen) och stirrade rätt ut i luften, pillade lite lamt på knapparna på soffkuddarna, bad sluddrigt om lite saft och spydde. Sovit har han gjort också, flera timmar på förmiddgen och ännu fler på eftermiddagen igår.
Igårkväll var han riktigt pigg nästan. Vi åt popcorn och såg på film och gick och lade oss vid 23-tiden. Idag är han nästan helt återställd, men han får vara hemma idag ännu och vila upp sig och så ska jag se om jag kan få någon mat i honom.

Min tvättmaskin är sönder! Fan.

Kommentarer:
Postat av: Linda

pussa lilla joel, han såg verkligen ynklig ut då jag åkte igår. Stackarn!

2006-01-30 @ 14:30:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback