I love the way you hate me!

Att spela svårflirtad kan löna sig, men ibland inte om man verkligen inte är intresserad av killen i fråga. Det fick lilla Malin på jobbet erfara häromdagen då hon betjänade ett par killar i glassluckan och den ene började flörta hejvilt med henne. Malin himlade med ögonen och totalnonchade honom, medan han nickade gillande. De drack sitt kaffe och sedan kom flörtkillen för att tacka för gott kaffe och god service. Jag i min tur tackade för besöket och önskade dem välkomna åter. Innan de gick så sa killen till mig på svengelska (han var utlänning men kunde lite svenska): "schäg til din lille kampis att I love the way she hates me!" Jag bara garvade och sa till honom att det kunde han säga själv, för just då kom Malin förbi. Han vinkade till sig henne och hon gick med mallig min fram och sa nåt i stil med: "Ville du nåt elle`?". Killen blev ännu ivrigare och utbrast igen: "I love the way you hate me!" Vi vred oss av skratt, medan killen försökte säga att han menade allvar.
Hur skulle man bli av med en grabb som gillade en för att man hatade honom, men blev bara mer och mer tänd på en när man nonchade och var elak mot honom? Att visa intresse kanske skulle få hans intresse att svalna...

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Min goe lille (TUFFA MEN LILLA) kusilini, hälsa!

2006-06-14 @ 21:57:20

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback