strandparty!

Joels strandparty blev ett toppenparty, tårtan var skitgod och mocca rutorna gjorde succé. Jag höll mest till på stranden eller i vattnet och räknade skallar stup i kvarten. Som tur stannade en del föräldrar och kunde hålla lite koll på sina egna barn. Vi hade fiskmete och eftersom några gäster uteblev, fick andra barn på stranden komma och meta. Jag satt som en fjant bakom skynket och krokade på godispåsar, ryckte i snöret och ropade "du har napp!".
Ungarna var nöjda när de gick hem, "det var det bästa kalas jag varit på" sa en kille. Vi stannade kvar i solen ännu efter kalaset var över, men packade ihop vid 16-tiden. Då var mina axlar svidande röda och Joel var trött, men nöjd över dagen.

Imorgon får Joel ännu några gäster då det är släktkalas. Senare på kvällen ska vi på Tivoli med Tristan och Carola.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback