flytthjälp

Imorrn sticker vi till Gävle och hämtar ett flyttlass, några fiskar, en hund och en Linda. Ska bli skönt att ha Linda hemma på ön igen, lilla bollplanket som har så himla fina axlar att luta sig mot (lite beniga, men fina ändå :). Jag och Joel åker upp imorrn eftermiddag så återvänder vi på fredag kväll.

På lördag har jag lovat att barnvaka Elias med vingmuttrarna, min söte lille brorson. Hans mor och far ska på kalas, så då ska han få sova hos oss. Joel har lovat att hjälpa till att sköta honom och undrade ivrigt om han fortfarande hade blöjor. Det är tydligen det han ser mest fram emot, blöjbytena. Tja, han får ju gärna sköta det om han vill!

Kommentarer:
Postat av: Linda

fast du kallar min axel benig så ska det faktiskt bli skönt o ha dig lutad där igen! Har känt mig hjälplös många gånger i detta hemska land! kram kram


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback