lättskött vingmutter

Flyttandet gick bra. Joel skötte sig exemplariskt hela tiden. Han var ivrigast av alla då det gällde att bära lådor och stuva in i bilarna. "Kom igen, nu tar vi den här fåtöljen!" kommenderade han och började febrilt slita i armstödet, men kunde inte ens rubba den stora möblen. Vi lät han hålla på.

Idag har vi varit barnvakt till Elias, killen med vingmuttrarna. Asså, lättskött unge ialla fall! Inte ett pip på hela dagen. Glad och nöjd tultar han på för sig själv och grejar, man behöver bara kasta ett öga då och då för att kolla så han inte petar ut ögonen på Seidi. Hundögon är roligt, tydligen. Joel var och lekte med Marcial, så vi knallade dit sen och fick middag och blåbärspaj till efterrätt. Kom hem vid 21-tiden och jag gav Elias välling sen somnade han på två röda. Joel sitter och kollar på TV, men nu ska jag lägga honom också!

Kommentarer:
Postat av: Ann-catherine

Hej! ja du...Tänk om han sku vara lika lugn hemma :-)
Nåja det ska väl märkas att man har barn.
Skaffa en blogg jag med, men har ingen som hälst aning om hur något funkar...iallafall så tänkte jag att det kan vara Ql att skriva lite om Elias (vingmuttern) bravader han donar med.
Ha det bra kram från oss.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback