Man ska inte ropa hej...

... den tidigare så exemplariske lilla vingmuttern gastade sig igenom större delen av Melodifestivalen. Han var helt otröstlig! Vi provade allt, jag och Joel. Han fick välling, han fick låna Joels kramdjur, han fick nappen, jag vyssjade honom i famnen, jag la ner honom, men inget funkade. Han överröstade t o m Carola, så nu när röstutdelningen har startat har jag ingen aning om vem som borde vinna. Ialla fall, Joel gav Elias en korv och då tystnade ungen och hulkade och snyftade medan han tryckte den i sig... sen var det färdigt igen!

Nåja, till sist slocknade han och jag kunde återgå till att pyssla om Joel, som fått mystiska utslag mitt i kalabaliken. Vi baddade med våt trasa, eftersom det kliade jättemycket.

Nu sover han med... och jag ska väl lägga mig ifall nån av gaplapparna vaknar miss i nassen.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback