Utlåst

Idag låste jag mig ute, men hade som tur var lämnat balkongdörren öppen. Jag ställde mig under balkongen och funderade ett tag på hur jag skulle ta mig upp. Det är ändå rätt högt, och jag är inte så lång.
Men jag drog Joels traktor, som han parkerat vid trappan, till balkongen och ställde mig på den. Sen var det lätt att häva sig upp på grannens vägg vid deras uteplats och greppa tag i balkonggallret. Med min goda armstyrka ;) hade jag sen inga problem med att dra mig upp över räcket, och väl uppe på stadig mark möta en förvånad Seidi i dörröppningen.
Några rispor på armar och ben fick jag, men jag kände mig modig och smidig som Spidermaaaaan!

Förresten! VG på tentan! Vad sägs? :)

Kommentarer:
Postat av: Linda

grattis super women =)

Postat av: Tessa

Fy sejdan, impad iallafall! Du så dukti!

2006-05-12 @ 21:37:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback