Lilla ängeln

Joel får utstå en del av sin ibland lätt nerviga mor. Det är tur att han kan ta det med en klackspark och lära sig att inte bry sig om mig.

Senario:
Vi ska åka till Carola, Patrik och Tristan.
Jag: Du kan ta jackan eller halaren (overallen) på dig.
Joel börjar kämpa med jackan, men nä... det blir knöligt och bökigt. Suckandes börjar han ta av sig skorna.
Jag: Vad gör du nu då?! På med skorna!
Joel: Men Mamma! Jag skulle ju sätta på mig halaren istället!
Jag biter mig i läppen och ber om ursäkt och säger att jag känner mig dum som fräste så åt honom.
Joel: (Klappar mig på huvet) Mamma, du är aaaldig dum!

Kommentarer:
Postat av: Linda

han är en liten ängel joel, så smart o go.... när han sätter den sidan till ;)

Postat av: Tessa

kruuus. Han kan nog.

2006-11-23 @ 22:04:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback