blogg-kommunikation

Mycket av kommunikationen mellan mig och mina vänner sker genom våra bloggar. Tessa har en och Linda har en (Två vänner har jag. Man är poppis.) och man vet liksom alltid vad som händer i deras liv utan att man ens behöver prata eller chatta med dem. Så när man pratar och ska berätta om vad som hänt sen sist, så säger dom bara "ja, jag vet, jag läste det på bloggen" eller så frågar jag "hur gick det med den där.... uppsatsen" så frågar dom "hur vet du att jag skrivit en uppsats?" så säger jag att jag läste det på bloggen, osv.

Ibland får man reda på saker i bloggen om sej själv som man inte visste om. Som idag t ex när jag var inne på Tessas blogg. Så skrev hon "jag ska på hardcore/pump på torsdag, och Jenny ska med!" Jaha, okej. Kommenterade; "har du bokat in mej, eller ska jag göra det själv?". Tessa har ju tillgång till min bokningskod på Avancia och ibland ringer hon och säger; "Jag har bokat in dej på box på fredag, bara så du vet". Ja, schysst att du meddelar mej, jag kommer. Frågan är hur många pass jag har att tacka henne för, det är nog många det! Tack Therese Slivan Helsing för att du tänker på mig och min kropp!


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Ja snart sitter man väl bara hemma och har sin kompiskommunikation via nätet, fy fan, skulle inte förvåna mig. Ganska bekvämt, man slipper ju skaffa barnvakt och köra hit o dit =) Nej jag vågade inte boka in dig, ifall du inte kunde. Men det finns platser kvar! Kul att du hakar! Puss

2006-09-19 @ 19:32:58

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback