"Har jag varit full nu igen?", Del 1

"Uhh-huuuh" var ungefär det första jag tänkte imorse när jag någonstans i min djupa dvala hörde "plingling". Paus. "Plingling!" Det tog ett tag innan jag vaknade och insåg att det var dörrklockan. "Nog någon som gått fel" tänkte jag och försökte sova vidare. "Plingling!" Det var ungefär då jag utstätte mitt "uhh-huuuh" klev upp och öppnade dörren. Där stod Antons hundvakt med hund i koppel och någon påse i handen. Jag kan inte ha varit en vacker syn, för hon såg rätt skärrad ut där jag stod vid dörren med håret på ända, en mintgrön morgonrock som skar sig helt i färg mot mina blålila ringar under ögonen. "Jaha, tjena" sa jag, tog hunden och påsen och stängde dörren framför näsan på henne och hasade tillbaks till soffan jag sovit på. Hos Linda. Det råkade bli efterfest.
På någon stol hängde mina blöta jeans... Oj oj, nu är det mat!

To be continued.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Juhuu, efterfeeest. Själv e jag sjuk...IGEN, återfall? Fan. Blev inge klädbytarparty för mig. Istället drog Chrille på fest. Jag kommer inte va den som ångrar mig imorron =)

2006-09-02 @ 22:31:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback