Nu bär det av norrut!

Då har jag så äntligen packat min väska. Jag har kutat runt och slängt i grejer hela morgonen, medan Seidi legat på soffan och blängt oroligt på mig. Hon vet att jag ska åka, men hon är inte säker på om hon ska få följa med. Bäst jag säger det till henne; "Seidi, du stannar här." Jaha, då sjönk hon moloket ihop. Stackarn.

I handväskan har jag laddat upp med bulgursallad, råa morötter och en påse avokado. Allt för att motstå frestelsen då bussvärdinnan kommer med en bricka full med kaffe, choklaaad, delicaaatobollar, mazariner och tunnbrörullar. När hon frågar om jag vill ha nåt, ska jag menande visa upp min morot, peka på min mage och säga...  "Nejtack." Fast det är ju sjukt gott att äta något sött till kaffet...

Nej, nu måste jag dra. Räds icke om det blir ett litet uppehåll i bloggen, I´ll be back!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback