Plötsligt händer det...

Joel kan vara en väldigt väluppfostrad gosse vissa gånger och visar sig från sin bästa sida. Då blir mor såklart glad och stolt och låtsas inför främlingar att han alltid är sån. Idag skulle han köpa en klocka för sin lön han fick i helgen. Expiditen tog fram en låda med klockor och ställde på disken. Joel sträckte på nacken men var lite kort i rocken för att kunna se alla klockor. Expiditen sa att han kunde ta en stol så han kom lite högre upp Det gjorde han och ställde sig med knäna på sitsen, och var fortfarande inte längre än när han stod på golvet. "Är det okej om jag ställer mig på stolen?" frågade han artigt. Expiditen sprack upp i ett leende och berömde den artige gossen. Mor log stolt och klappade sin duktige pojke på huvudet.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

JAG S M Ä L T E R!!! Gulleee! Förresten, er helg lät inte så pjåkig den heller. Såg mig själv där med er med en öl i handen och slappandes iaktar Joel kämpandes med gräsmattan.

2006-09-25 @ 19:04:20
Postat av: Peter (Den snälla grannen som kan allt om datorer :)

Haha....behöver jag säga "vad var det jag sa" :) Han HAR stenkoll på läget ;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback