Rara Joel.

Joel är så rar och unnar sin kära mor det allra bästa.

Idag när jag, Joel och Marcial packade ihop oss för att dra till Nabben och svalka våra klibbiga kroppar visste han inte utom sig av beundran då jag drog på mig en av mina nya bikinis.
"Titta, Marcial! Titta på Mamma, vilken fin bikini hon har!" Sen gick han in i badrummet och drog Marcial med sig. "Kom! Hon har en till här. Se, visst är den fin?"
Marcial var måttligt imponerad, men höll med om att jo, visst var den fin.

Jag hoppas innerligt att Joels entusiasm för kvinnors kläder och köpbehov håller i sig till den dagen har får en flickvän/fru. Jag hoppas han kan vara lika glad och uppmuntrande mot henne då som han är mot mig nu när hon kommer hem med ett nytt plagg.
Som tjej vill man ju höra att man verkligen var värd de där nya jeansen, att de sitter bra och att man är sexig och snygg. Det sista man vill höra är: "Nya jeans IGEN?! Och vad kostade de då?"

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Nämmen gulle Ove. Ja hoppas han bevarar den där egenskapen tills han blir vuxen. Gu va söt.

2007-08-10 @ 21:30:40
Postat av: Maggan

Mammor och söner...Jag vet ju själv och även om dom inte drar med sina kompisar in i byrålådan så kan man se stoltheten lysa i deras ögon. De e mammas pojkar det...Du kommer att få se!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback