Helg.

Trevlig lördagsafton hade vi också, då vi käkade tacos och lirade Guitar Hero tillsammans med Linda, Stefan och Fredrika. Guitar Hero är det roligaste av det roligaste tycker jag. Det tyckte inte Linda. Men hon satt ändå och ropade när Stefan spelade brallorna av alla andra:
"Wuhuuuu!! Det där är min pojkvän!"
Ja, sen blev det Arken där det spårade ur lite lätt i baren då jag och Linda på nåt konsigt vis mitt i allt bafann oss i ett grogg-krig. Jag vet inte hur det började, men hursomhelst fick jag en rejäl dusch över heeeela mig varav Linda flinade brett och använde oskyldiga människor som sköld för min motattack. Jag siktade in mig och lyckades få en fullträff med ölen rätt över Lindas rygg. Det roligaste var sedan när vi stod på dansgolvet och det såg ut som om hon var svettig på ryggen, haha.
Jag fick också en sväng av styrdans på Gubbhyllan och ett tillfälle att introducera "Mr Lång" för en nyfiken Moster.

Nu måste jag pluggaaa!!! Imorrn ska jag var på packningen. Blä. Jag och Catta var där i fredags och höll på ruttna bort av tristess. Vi förtjänade några öl på Dinos på kvällen tyckte vi och fick sällskap av Marielle, Calle och Kent. Vi gick snällt hem före spöktimmen.
Plugga var det.


Kommentarer:
Postat av: Linda

min pojkvän är ju liksom grymmast av alla, kan inte hålla inne med sånt fattar du väl :D. Spelet är förstås jätte kul, men jag hade inte riktigt tålamod för att lära mig det.. jag ville bli full.. som er alla andra :P. Tack för en kul kväll iallafall!

Postat av: Mor

Jag har minsann också sett Mr Lång - på en stor A4 bild som Gun hade med sig på dansen i söndags! Han såg riktigt gullig ut! Johan vekade känna honom (han känner alla!)
Jo, Linda.. den där kommentaren känner jag igen, fast tvärtom... "Kan inte andra börja dricka nu, så ni blir lika fulla som jag!" var det nån som sa en gång.(Blir aldrig preskriberat!

2007-02-20 @ 10:24:28
Postat av: Jenny

Hahahaha! Jamen herregud. Jag får nog ta hem honom till er snart, så ni får se honom live. Ja, han vet vem Johan är också.

2007-02-20 @ 16:16:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback