Hockey.

Den här gången gick det bättre med hockeyträningen, då Joel fick en nästan odelad uppmärksamhet - något han givetvis gillar. Tre småkillar och en stor kille på isen och två töntiga mammor som stod och hejjade på i avbytarbåset.
Jag fyndade ju skydd till Joel på Cirkeln, under övervakning av allas våran Perkka. I knallrosa mössa stod han och sneglade åt mitt håll där jag vältrade mig i benskydd och handskar. 4 e för handskar och 4 e för benskydd verkade överkomligt, men jag prutade ändå ner allt till 6,80 sammanlagt. Det var allt jag hade i plånboken.

I lördags var vi ju på auktion också, för att se om jag kunde ropa in en schysst men billig soffa. Men det fanns mest handvävda mattor och kristallkronor, så vi drog rätt snart.

Nån som har en billig soffa till övers? 3+2? Skinn?

Kommentarer:
Postat av: Linda

passa dig för fusk skinn bara. Kommer du ihåg soffan jag o magnus hade, som han hade haft många år. Den va vi tvungna att ha lakan på eftersom den färgade om man satt för länge i den. Inte coolt!

Postat av: Kristine

Skriv mer!

2007-02-20 @ 06:59:16
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/
Postat av: Tessa

Ville bara saga att jag laser din blogg sa fort jag kommer at, och blir besviken om den inte rakar vara uppdaterad, dvs nar du e i Hsand. Love it! Snart hemma, pussdax da. Har hittat en bla-gra pike teis at Ove, med en rymdgubb pa. Kan Bli poppis. Kramis!

2007-02-20 @ 14:27:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback