Arbete och träning

Idag har jag vari på jobb på Packningen.
I fyra timmar har jag stått och vikt små Well Nutrition kartonger, påtat in Omega3 och vitamintabletter och förslutit förpackningen. Sedan var det dags att klistra fast förpackningarna med tejp och dutta dit ett klistermärke. Och till sist vek vi 500 fakturor, satte dem i plastfickor och klistrade på dem på förpackningarna. Inte det mest stimulerande arbetet kanske, men bra för fingerfärdigheten. Och så blev jag bjuden på lunch! Imorgon ska vi packa Rosenrot. Jag tror jag ska ta hem en karta. Det lär va bra för potensen.

Tränade igår, känns knappt idag. Det beror lite på instruktör. Ikväll är det Conny, imorrn lär jag vara slut.

Nu ska jag gå ut med hunden, som ätit ett paket socker medan jag varit borta. Jag säger bara SUCK!

Kommentarer:
Postat av: Tessa

SEIDIIII, jääla GAAAM. Jasså du hamnade där du, kan tänka mig vad du drömmer om inatt =) Jag kommer inte på pumpen idag, trots att jag har bokat. Är int på humör. Bläh för detta skit. Krams

2007-01-04 @ 18:38:42
Postat av: Tessa

Och förresten, det är inte beroende på instruktörn. Man ska hiva på mer vikter om det är färre reps!!! O hör sen. Puss

2007-01-04 @ 18:39:46
Postat av: Anonym

Nja, visst kan man det. Men vad hjälper det när man får 3 minuters uppvärmning och är kall som en fisk när man börjar lyfta och står still mellan seten?

2007-01-04 @ 18:55:11
Postat av: Tessa

E du i skick ellä va? Själv går pumpen i 200 efter halva uppvärmningen och räcker hela passet igenom.

Hur gick det då?

2007-01-04 @ 21:47:32
Postat av: Jenny

Man hinner ju inte ens ladda på uppvärminingen, få upp energin och kraften, eftersom den tar slut efter 2 minuter. Jag hinner bara upp till 75 ialla fall.

2007-01-05 @ 08:45:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback