plugg plugg

Så var julhelgen och nyårshelgen över för denna gång och jag är varken pank, trött eller lättad. Det känns som vanligt, liksom. Åter till vardagen. Eller förresten. Pank är jag. 12 euro på kontot. Känns tryggt.

Denna vecka blir en kamp med skolböckerna. Nu ska här pluggas! Sluttampen på kursen.
Sedan är det bara att ladda upp inför, enligt de som gått den, den värsta terminen av alla. Den fruktade AU2:an med forskningsmetodik, vetenskapsteori, praktik och annat elände. Det sägs att folk kör på sista tentan fem gånger i rad, och tvingas läsa om hela kursen till sist. Huvva.

Nej, nu har jag inte tid med er längre. Nu ska jag läsa om kultur och estetik i skolan.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Antar att AU området ser likadant ut överallt.. någorlunda iallafall. jag vart godkänd.. så du kan pusta ut :D

Postat av: Jenny

Mjo, men vad är det som säger att jag blir godkänd bara för att du blivit det?

2007-01-02 @ 16:19:22
Postat av: Tessa

kör 5 gånger, fy sejdan. Men du klarar d nog du. Pussi!

2007-01-02 @ 20:34:25
Postat av: Linda

för att du fixar allt hundra gånger bättre än vad jag fixar det =)

2007-01-03 @ 09:37:03
URL: http://sumairus.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback