Skit oxå

Skit oxå

Kommentarer:
Postat av: Maggan från Hammarstrand

Du Jenny!
Axel undrar över vad ditt "otäcka orosmoln" egentligen betyder? Kan du förklara?
Kram!

2007-01-17 @ 20:45:45
Postat av: Anonym

Hej Axel.
Ett orosmoln är som en pytteliten ond tanke som börjar gro i magen när du har för mycket att göra och inte får någonting gjort. Det kan också vara att du går och grubblar över någonting som känns jobbigt. Till sist växer den där onda tanken och blir till det jag kallar orosmolnet. Du ser ju - ett stort, grått, otäckt moln som skymmer det glada (=solen). Så, det är alltid bra att göra undan sina sysslor, läxor eller vad det kan vara. Och så ska man inte gå och fundera så mycket, utan prata ut om jobbiga saker. Då växer den onda tanken inte till ett orosmoln, istället får solen skina!

2007-01-17 @ 21:05:03
Postat av: Jenny O

Hej Jenny!

BRA där! Vilken pedagogisk förklaring till Axel, nu förstå han säkert ;)
Kikade in, såg att du länkat från musikpedagogsidan! Det är bara att skrika till om du av Nån anledning måste stanna till i sundsvall, för att avreaggera dig kanske, jag kan alltid ställa upp som slagpåse så slipper din son ;)

Ha de bäst tjejen och ta hand om dig där nere!
Många kramar
Jenny Olofsson

2007-01-19 @ 10:34:15
Postat av: Jenny

Kul att du tittade in här :) men jag dansar hellre vals med dig igen, än att slå på dig.

2007-01-19 @ 10:57:43
Postat av: Jenny igen =)

haha.. Bara för det måste jag svara igen!
Har som fastnat här nu, läst en massa, du kan dehär med att skriva du jenny =)

Och ja, men okej.. du får väl stanna en sväng så kan vi dra av en vals i mitt vardagsrum, och jag lovar att göra ett lika vackert "Dirty Dancing" avslut med dig igen! Haha..

Än en gång; kramar på dig tjejen!

2007-01-19 @ 11:02:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback