Vi kollar fyrverkerier på balkongen

Här sitter Joel hopkurad i täcke på balkongen och kollar på fyrverkerier.

Vi kolla fyrverkerier på balkongen


Nyårsaftonen blev lugn. Vi åkte till Islandia och skrinnade på förmiddagen, träffade bekanta som bjöd över oss på fika senare på eftermiddagen. Sen åkte vi till pappa och åt middag: grillad entrecote och potatismos, som vanligt. Vid 20-tiden kom vi hem, gick ut och smällde våra smällare, gick in och åt ostbollar och halv tolv packade vi in oss i täcken och filtar, åt smörgås och drack te och kollade på fyrverkerierna och Joel skrek "GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR!" så det hördes över hela nejden.

Nyårslöfte: jag ska hoppa fallskärm.

Gott Nytt År, folks.

Kommentarer:
Postat av: joniie

Va pigg han ser ut! Kan tänka mig att han fick kämpa en del för att hålla sig vaken... Men det var det säkert värt.

En sjuk grej som hände mig under nyårsafton var att jag till min förvåning tyckte att "grevinnan och betjänten" var rolig på riktigt. Det här måste vara en allvarlig gubbvarning...

God Fortsättning!!!

2007-01-01 @ 16:53:19
Postat av: Tessa

Jasså ni var hemma! Själv vart jag rastlös halv elva och drog till Anna och Jens på några öl och ett glas champagne. Var hemma halv tre igen. Skönt att slippa hysterin.

2007-01-01 @ 21:23:39
Postat av: Jenny

Ja, jag håller helt och hållet med. Jag tror jag ska vara hemma alla nyårsaftnar i fortsättningen... i goda vänners lag.

2007-01-02 @ 09:02:57

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback