Eftertraktade brallor.

Det har varit en lugn, fast trevlig helg.
Jag var ledig i fredags, hittade ett par schyssta armybrallor på Magique och hästtrosor på KappAhl, ta tre betala för två med röd lapp. Svinbilligt! Jag hittade inre filé på Sparhallen, samt nypotatis och creme fraiche till kall sås. Jag hittade rabarber på Kantis och tog en vaniljsås till pajen som jag tänkte laga. Jag hittade en flaska Lindemans på Alko och till sist hittade jag en trevlig och attraktiv man att dela maten och vinet med och som jag sen visade hästtrosorna för :)

När jag kom på jobb igår hade Majja på Robert´s köpt likadana armybrallor som mig. När Jenny på Robert´s såg att Majja på Robert´s köpt såna armybrallor, traskade hon raka vägen över gågatan till Magique och inhandlade likadana. När Maria på Zko fick se att Jenny på Robert´s hade så snygga brallor, följdes de åt för att tillsammans välja ut ett par passande till henne. När Marielle på Robert´s fick höra talas om de snygga armybrallorna som alla i Zeipels varuhus vid det laget bar, köpte hon förstås ett par likadana.

Jag ska börja handla på nätet.



Idag ska jag vara på Dillen till kl 13, sen är det släktträff ute hos Mommojohan. Kan bli trävlit.


Seidi är lycklig, förresten.
Hon har fått daghusse.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback