Flyttat.

En liten snabbrapport från Jenelis oförskönade verklighet...

Har bott på Doppingvägen nåra dar och där är burken slut, så nät- och bloggabstinensen börjar växa. Jag flyttar nog hem snart, åtminstone tills nästa vecka, ni får räkna med tätare mellan inläggen då.

Vi har bytt nycklar!
Eftersom jag inte hade någon extranyckel, åkte Romeo helt sonika till låssmeden och kopierade min. Han var trött på att komma till jobbet varje dag och hämta nyckeln för att åka efter Seidi (som har blitt hans hund). Lite vemodigt var det, för jag gillar ju när han mitt i allt står där och smajlar bakom någon hylla med uppblåsbara pooler. Därför blev jag lite överraskad när jag hörde att han varit in på jobbet igår och sökt mig. Jag var nere i lagret då, tyvärr, men Tessa hade pratat med honom:
"Jenny? Hon är väl nere i lagret och pippar med chefen, ha ha ha!"

Ja... sen igår räckte han under högtidliga former över sin stora alfanyckel till mig. Den kändes lite ovan att ha i nyckelknippan, men jag ska väl vänja mig!

Jobbdags och jobbtröjan har vita deorester blandat med svett i ringar i "ärmhålorna".
Men vem har tid att tvätta?

Kommentarer:
Postat av: Mor

Doppingvägen... då bor du ju snart granne med Moster...

2007-07-19 @ 07:52:40
Postat av: Tessa

Fniss. Jag känner hur det pirrar i MIN mage. Såå gullit. Känner igen känslan. Jag kan stå ut med att pauserna mellan blogginläggen är OTROLIGT långa i det här fallet.
Jag ska tvätta idag, men jag funderar på att inte tvätta Dillentröjan när jag ändå ska ha den på jobb imorgon, hahah.

2007-07-19 @ 09:12:47
Postat av: Moster Gun

Äntligen! Nu börjar de ta sej. Vilken nummer på Doppingv bor en sådan Romeo?

2007-07-19 @ 15:18:47
Postat av: Jessimon

Men lassa upp lite bilder på karln! :) Måste ju få se hur Romeo ser ut!

2007-07-19 @ 20:40:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback