Instruktioner För Offentligt Ombyte.

I Maggans blogg kan man läsa om svårigheter vid bikiniombyten på fullsmockad strand.
Om man inte vill vira in sig hundra varv i en handduk, tappa den och blotta sina bleka skinkor, kommer här ett tips för smart offentligt ombyte.
Men kom ihåg, försök att alltid knipa ihop låren flickor!


1. Börja med att dra på bikinitrosorna över dina vanliga trosor.
image70

2. Såhär!

image71
3. Ta nu ett tag i trosorna och dra ner dem över låret.

image72

4. Trä trosorna över benet och foten. Vid detta skede finns det viss risk för blottning, smidighet är A och O.
image73

5. Nu hänger trosan löst genom grenen på bikinitrosorna.


image74

6. Dra nu trosorna genom grenen på bikinitrosorna. Nu kan du med ett smidigt sätt dra även andra benet igenom.
image75

7. Har du följt anvisningarna borde du nu stå med trosan i handen och bikinitrosan på plats. Ett tips är att öva hemma innan du utför ombytet på stranden.
image76

LYCKA TILL!

Kommentarer:
Postat av: Åsa

HA, HA!!!! Tack för instruktionen. Sommaren är räddad!
Har du ritat själv? Ascoolt! Du borde göra serier!

Postat av: Linda

Ni menar inte på fullaste allvar att ni inte alltid har vetat det där? :D Så har jag alltid bytt om! Bilderna är absolut toppen, kan bara hålla med!

2007-07-02 @ 13:48:46
Postat av: Maggan

Du är bara bäst!!

2007-07-02 @ 17:21:10
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Anonym

eller så tar man på sig en kjol som döljer...

2007-07-02 @ 19:39:43
Postat av: Tessa

Asså du e ju GUUUULD på att rita, fy sejdan va ja skratta åt bild nr. 5, sniggt. Ja verkligen duktig. Sådär brukar jag å byta om, pärffa! Samma sak gäller överdelen, sätt den på behån och ta bort den understa! Tadaaa!

2007-07-02 @ 20:28:23
Postat av: Catta

Ahaa! Då vet jag hur jag ska göra om jag inte har bikinin färdigt under... När jag väl får testa dvs.. En vecka med "solnings-förbud". *suck*

2007-07-03 @ 00:06:16
URL: http://cattah.webblogg.se
Postat av: Mor

Hi hi! Jo, hon kan, hon där Jenny! Släktas väl på Mor... ;)

2007-07-03 @ 10:02:08
Postat av: Jenny

Tack för alla snälla kommentarer. Nu ska jag själv till stranden och byta om.

2007-07-03 @ 13:28:05
URL: http://jeneli.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback