Måndag.

Den efterlängtade lönen kommer imorrn. Lönespecen kom idag och gjorde mig inte så glad. Man sliter för ingenting, tydligen. Fan. Aja, jag ser fram emot att få börja jobba "på riktigt" och tjäna vettiga päännngar!
Leve långa utbildningar som gör det möjligt att arbeta och få vettig lön för mödan!

Joel har åkt till pappa sin och ikväll ska jag och Romeo se skräckis. Häromkvällen såg vi Feed, en osmaklig och asig film som gjorde att man satt med kväljningar i halsen. Eller skulle du tända på att äta upp dina egna kroppsdelar?

Ledig två dagar. Men det känns inte kul, det känns som om man borde jobba mer.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Slött om man inte är nöjd me lönen. Själv var jag glad att jag plötsligt fick 4-siffrigt med
semesterpengar.
Hujj, skräckis är kul. Men äckligt. Ha d gott på dina lediga dar.

2007-07-30 @ 19:27:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback