Absolut Lök.

Jag har levt utan deo och hudlotion i en vecka. Istället har jag baddat lite Absolut Torr under armarna varannan morgon (fast egentligen ska sätta på före natten, men vem kommer ihåg sånt?). Nu sticks det i hålorna och Dillentröjan spänner på så obehagligt där under armarna. Men, huvudsaken att man håller sig torr och lökfri! Att man sen gör det med preparat som innehåller typ 100% alkohol och andra ämnen som sprättar rätt ut i lymfarna och vidare in i hela kroppen... whaaevvaaa!
Benen har haft ökensprickor och varit så torra så det blivit vita ränder där jag kliat. Om man vill kan man göra "prickiga strumpisar" genom att slicka på fingret och dutta på benen.

Igår tog jag mig råd att åka till Kantis för att inhandla lotion och deo. Jag travade direkt till "hudhyllan" och valde väldoftande smörja och den vanliga Rexona 24hour intensive deon, som är skitkass och snarare framkallar svettningar än förhindrar dem, men med lite tur luktar lökringarna aloe vera istället för just lök.

I födelsedagspresent i fjol önskade jag mig en sterilisering (till Seidi iofs). Året före det en levertransplantation. Och i år önskar jag en svett-operation i armhålorna. Fast... då får jag väl handsvett istället...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback