Oh yeah, Bublé!

Bästa låten just nu är Everything, med Michael Bublé.

Det är en sån där lyckligt, glad kärlekssång som man skulle kunna ha som bröllopssång. Och när jag väl hittar den rätta och blir gift, kommer den där låten att vara "en gammal klassiker" (det är redan en klassiker iofs, Carola sa att typ... The Carpenters sjungit den för länge sedan). Men vackert skulle det bli!

I Lindas blogg snackades det om döden, begravningar och begravningssånger för ett tag sedan. Jag vet vilken låt jag ska ha på min begravning: Waiting on an angel, heter den. En rätt okänd låt, tror jag. Artisten heter Ben Harper.


Man får ju hoppas att bandet hinner stämma upp till Everything på bröllopsfesten, innan tonerna av Waiting on an angel ljuder ut ur kyrkporten.

Kommentarer:
Postat av: Maggan

...jag vill höra den åsså! Måste fixa det NU!!

Postat av: Jenny

Det tycker jag, anlita någon av dina duktiga söner! :)

2007-06-01 @ 21:46:59
Postat av: Tessa

Men fy sejdan, har trott att han heter Dublé....jaja

2007-06-01 @ 22:05:08
Postat av: Jenny

Haha. Inte så lätt att hålla koll.

2007-06-03 @ 08:16:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback