Sjuk.

image68

Stången är uppe och såhär busig var Joel på midsommaraftonen.

Igår var han slö och hängig och ville inte äta. När vi åkte till Mommojohan på förmiddagen, lade han sig på soffan, klagade på huvudvärk och illamående. Som tur fick han en Tarzanfilm av gammelmorbror Bror, som han kunde se på. Med på kalaset var även Simon, A-C och den lilla vingmuttern Elias, som numer växt i sina stora öron. Mor hade rensat ur alla lådor med gamla fotografier som vi gick igenom. Vi skrattade mest åt Simons skolfoton, eftersom hans frisyrer på den tiden var av de mest häpnadsväckande slag. 
 
När vi kom hem senare på kvällen, var det en sjuk kille jag fick bära upp från bilen till lägenheten. Vi gick och lade oss vid halv 23. Inatt vaknade han och spydde ner alla täcken. Imorse låg han i feberyror och ropade och grät med vidöppna ögon: "Mamma! Akta vattnet attackerar dig! Mamma hjälp mig! Där, dääär (pekar) gå dit!"
Efter 13 timmars sömn verkar han dock lite piggare, men har fortfarande ont i skallen. Nu ligger han och kollar på Tarzan igen och förhoppningsvis ska han vara på benen till imorgon.


Kommentarer:
Postat av: Linda

Stackars fina killen!! hur mycket ska han behöva vara sjuk?

2007-06-25 @ 07:15:59
Postat av: Mor

Jag ska hälsa gammelmorbror Bror att filmen var poulär!

2007-07-02 @ 16:11:35
Postat av: Mor

Jag ska hälsa gammelmorbror Bror att filmen var poulär!

2007-07-02 @ 16:11:58

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback