Tom Peng Pung.

Tur att man får en fläskig sallad till halva priset på Robert´s (2, 75 e). Den kan man spara och äta på till både lunch och middag. Några micrade korvar till, så har man ju en komplett måltid. Sen har jag rester av tårta i kylen och några goda chokladmuffins som Carola lagade till kalaset.

Ja, inte ska man klaga.

Man klarar sig alltid.

Men ibland, bara ibland, känns det lite tufft att ha 3 euro på kontot och 4 i plånboken och 11 dagar till lön. Under den tiden hinner tårtan surna, muffinsarna torka och då får man gå där... som ett skinn.


Kommentarer:
Postat av: Linda

Skulle jag bara ha tid skulle jag bjuda dig på middag. Du har varit fin o bjudit mig massor av gånger!

2007-06-20 @ 09:03:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback