Vad har jag gjort nu då?

Herregud... ibland kan man tro att han verkligen är ute efter att bråka. Det är som om han ringer bara för att han har lust att reta upp mig. Han kommer med antydningar och pikar och förutsätter att jag "gör fel". Sånt gör mig galen, arg, sårad... ledsen! Jag intar försvarsposition, något som för honom betyder att jag vet att jag har fel. Det slutar med att jag kastar på luren förstås. Hur ska jag kunna prata med någon som enligt mig är rent utsagt elak?

Jag har lust att ringa upp och ropa: "Som man känner sig själv, känner man andra"!

Äh, inte värt att haka upp sig på människor som behöver trampa på andra för att själv känna sig duktiga.


Kommentarer:
Postat av: Linda

ååh nej! Suck o stön o fnys!

Postat av: Jenny

Ja, minst sagt frustrerande.

2007-06-01 @ 21:49:03
Postat av: Tessa

Vikke As

2007-06-01 @ 22:04:40

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback