Härnta.

Det är strax efter lunch i datasalen på Mittuniversitetet. Utanför fönstret är det strålande vackert väder. I datasalen är luften tung och strax ska vi ta en bensträckare ner på stan för att orka med eftermiddagens redovisningar. Kanske vi tittar in på Vero Moda? Ialla fall en tur till Åhléns för att köpa tandborste. Jag glömde min hemma.

Idag ska jag förhoppningsvis bli av med min tunga gardin som hänger över ögonen. Luggen, alltså. Maggan har många kunder i veckan, det är tur att man är stammis, så man har garanterad plats i "frissastolen".

På onsdag är vi bjudna på fest på Lyan.

Magrapport: Lagom uppsvälld, inte alltför gasig. Har inte bajsat idag.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Simon!! Jag tror jenny försöker få en reaktion från dig så hon vet att du lever!

2007-05-08 @ 15:32:24
Postat av: Tessa

Måste vara första gången du hittat till webblogg.se när du varit i Härnösand
=)
Magrapport härifrån (fd. magsjuk):
I söndags, strittskit
Natten sö-må, räcker inte om jag säger att jag var upp och stritta i toan 15 ggr. Fy fan.
Igår, tarmen har slutat fungera, inte en droppe skit, inte ens en ärta. Det är ju hemåt.
Idag, ännu inte ens en liten larv...
Ät lite pizza och lite bärs så uppnår du nog svullnaden rätt snabbt.

2007-05-08 @ 20:13:56
Postat av: Jenny

Simon kommenterar oftast när han läser med avsmak.
Haha! Strittskit, det var nåt nytt.

2007-05-09 @ 16:10:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback