Jag, mackan o. ägget - uppslukade!

Nu är tentan inskickad och jag fick just en bekräftelse på hur uppslukad jag varit av arbetet.

Efter att jag klickat på "send" och såg att min tenta låg där den skulle, gick jag till köket för att rota reda på nåt jag kunde stoppa i munnen, eftersom det är far beyond lunchtime! Jahapp... och där låg mackan jag tänkte äta imorse färdig och fin med ost och skinka och i kastrullen på spisen låg frukostägget fortfarande och svalnade. Jag hade tydligen gjort iordning, men glömt att äta!

Lätt, det blev torr macka med svettig ost och kallt ägg till lurre!

Nu ska jag duscha och sen sticka till stan och uträtta pappersärenden och fira tentainskicket med en balja kaffe!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback