Paus på gymmet.

Paus!
En sväng till Avancia och pumpa bort musarmen och datanacken.

Idag regnar det. Härligt, då behöver jag inte sitta och titta längtansfullt ut genom fönstret, utan kan nöjt stanna med röfen parkerad på datastolen och fnula på epistemologiska ställningstaganden och huruvida det är fonesis eller techne som passar bäst in i min lektionsplanering som ska bifogas tentan. Det ryker ur örona och luktar duktigt bränt, kan jag medge!

Bakgrundsmusiken idag består av lite Manic Street Preachers, The Killers, Snowpatrol och Hinder.

Maggan, tyvärr har vi inte Read my mind som stretchlåt på pumpen, men jag kommer absolut att föreslå den idag!



Later.


Kommentarer:
Postat av: Linda

härligt för dig jo. mindre härligt för mig jo! Kom precis hem o ska på personalmöte.. kul! inte så värst, speciellt inte då jag känner mig som en dränkt råtta!
Puss

2007-05-22 @ 16:43:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback