Spooky.

Kommer hem från stan och datorn, som jag lämnade på när jag åkte, var avstängd. Istället var dvd:n påslagen och ljudet från någon av Joels tecknade filmer skrålade på för fullt. 

Vad i...? 

Jag funderade på om kontrollen till dvd:n legat under någon tidningshög som jag råkat trycka till när jag åkte, men nä. Den låg ovanpå dvd:n. Att datorn har stängt av sig är väl inget konstigt egentligen, den slirar ju till titt som tätt, men är det någon som har någon teori om hur dvd:n knäppt på sig själv?

Spökar det?

Kommentarer:
Postat av: En som hälsade på

Samma sak hände mig idag. Jag hade datorn på då jag somnade efter nattjobbet. Då jag vaknade var den avstängd. Det har varit strömavbrott. Vi har en lampa i köket som tänder sig själv efter strömavbrott och den lyste på full effekt.

2007-05-23 @ 15:37:13
Postat av: Maggan

...du vet väl hur jag brukar prata om när "andar kommer på besök". Det var kanske din tur att "få besök från andra sidan"... Nice!!

Postat av: Anonym

Yes, hela Åland var strömlöst mellan 14.30 och 14.45 idag. Var det under den tiden har du alltså förklaringen1

2007-05-23 @ 16:20:57
Postat av: Jenny

Aaaaahhh, just det! Strömavbrott.
Tyvärr var det inga andar denna gång, Maggan. Såtillvida de inte fick för sig att skoja med hela Åland :P

2007-05-23 @ 18:12:56
Postat av: Tessa

Mmm, strömmis. D va sexy d när hela Varuhuset Zeipels vart svart. Skönt att tentan är klar. Kångrätjuläjsjöns

2007-05-23 @ 20:17:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback