Zzzzömnpiller.

Jag har insett att min coola jag-gör-den-sen-inställning kommer att straffa sig om jag inte lägger in en högre växel.
Jag kommer att bli tvungen läsa forskningsmetodik samtidigt som jag bläddrar igenom alla böcker om pedagogiskt arbete och hur jag ska klara det utan två huvuden och fyra armar är för mig en gåta.

Jag har gått ut starkt idag och betat av ett kapitel i forskningsboken samtidigt som jag lagat kvällsmat, vinkat av Seidi som fick gå promenad med Catta, pratat ut med min son som inte kunde sova och låg och grubblade över hur han ska hantera de jobbiga småbarnen på dagis och till sist nattat honom.

Kvällsprosan blir Samhällsvetenskapens förutsättningar.

Åh, vad jag kommer somna gott! :)


Kommentarer:
Postat av: Maggan

Jag har samma "kvällsprosa"...Trött blir man, men om man sover gott det vet jag inte. Vad sägs om huvet fullt av hypotetiskt deduktiva tankar och altruistiska självmord??
Kan aldrig vara bra!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback