Ditt å datt.

Metoddelen inskickad idag, via mail, observera. Halleluja!

Och mitt i allt ringer kollegan från Rby och är stressad över lucia- och julfestprogram som vi tillsammans ska sätta ihop. Kul, visst, men det är lite mycket på samma gång!

Promenerade ner till stan vid 12-tiden, tränade lite core och lunchade med Carola på Eat. Trevligt!

Nu ska jag slita vidare med resultatet.

Förresten, stora gratulationer till Tessa och Chrille + storasyster Li, som igår blev en till i familjen då lille Jeff kom till världen. Imorrn ska jag dit och snoka på honom, satan vad spännande! Det var inte igår man såg en så färsk bebis. Myyyys!

Skriver jag uppsats lika osammanhängade som jag bloggar, lär det bli ett fett U :) Tur att de e skillnad.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback