Flååååås!

Tänkte återuppta min träning som legat på is i flera månader nu. Så idag var jag på aerobicpass på Avancia. Ja, det var Fanny som var instruktör. Vi vet ju alla (som nångång varit på hennes pass) att hon är totalt skoningslös och outtröttbar - hon måste tamejfan ha världens bästa kondis. Jag var kaxig i början, men veknade totalt efter halva tiden. När det äntligen var dags för stretch och jag böjde mig ner efter vattenflaskan som stod på golvet, kände jag hur uppstötningarna trängdes i strupen och det började smaka surt i mun.
På tunga ben trampade jag hemåt i regnet. Imorrn ska jag dit igen. TIll Avancia, aerobicpasset och Fanny.

Nu dricker jag vin.

Det är gott.

Innehåller många kalorier.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback