Sista tentan.

Den allra, allra sista tentan avklarad. Inte sista i mitt liv kanske, för vem vet... mitt i allt kanske man blir skolsugen igen och får för sig att läsa några kurser bara på skoj. Knappast troligt de närmsta åren dock, men ialla fall var det den sista tentan på den här utbildningen. Och för att göra det hela lite trevligt såhär på sluttampen, så smackade kursledningen iväg den värsta tentan i världshistorien till oss stackars studenter. Som om man inte hade nog redan, liksom?
Jag satt på sluttampen och kämpade, svetten rann och ögonen sved av 7,5 timmars konstant stirrande i skärmen
(7, 5 timmar bara idag alltså...) och när jag, sju minuter innan deadline, äntligen skickade iväg skiten var jag verkligen inte klar med den. Det luktar komplettering lång väg... nåväl, någon gång ska väl vara den första. Jag är bara glad att det är över för tillfället. Nu är det koncentration på examensarbete som gäller.

Vänner... vilken jäla fest det ska bli när det här är över i januari!

Nu ska jag starta firandet med en öl och kramas med favoritkillarna och Satans Hund!, som Seidi så vackert kallas numer... inte för att hon är jobbig, skällig eller bitig. Man måste bara svära för att hon är så himla gullig!

Kommentarer:
Postat av: Mor

Vi väntar med gratulationerna...

Postat av: Linda

Du får nog vänta med att fira tills mars så jag får vara med ;)

2007-10-05 @ 21:09:34
Postat av: Tessa

Jag kan å va med o fira då! Måste åter igen berömma dig för din duktighet! Kram

2007-10-06 @ 06:13:23
URL: http://bianco.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback