Träning och skit.

Det var så längesen jag bokade in mig på ett pass på Avancia (träningscentret för er som inte vet), så webadressen har försvunnit från fältet där de senast besökta adresserna "lagras". Sedan vet jag att nån liten skuld för uteblivet besök ligger där och väntar på att bli betald innan jag kan boka in mig på nåt pass. För oj, vad det suger i träningstarmen!

Kanske det ska hinnas med lite träning nu när alla praktiker, inneveckor och hemtentor är över på ett tag. Dags att ladda inför beach -08. Rätt tidigt kan tyckas, men eftersom jag förväntar mig att strutta runt i vågsvall på en strand i bikini redan i januari är det inte en dag för tidigt!

Jag och Romeo har förvisso legat i med långa kvällspromenader. Ja, vi var t o m ute och joggade häromkvällen! Joel stannar nöjt hemma och sitter vid datorn eller leker med någon kompis. Han har inte mycket tid för annat. Allt kretsar kring kompisar där Marcial är den stora idolen. "Men han tvingar mig att göra saker som jag inte vill!" muttar han. All aktivitet har gjort så att ungen äntligen börjat äta! Han äter som han aldrig gjort förut. Stora portioner till middag, sen dröjer det bara ett par timmar innan han vill ha kvällsmat. Smörgåsar, puffar och yoghurt, juice eller te och frukt. Stor och duktig har han blivit, serverar sig själv, dukar undan och donar. Lilla kruxet är fortfarande det där med att torka rumpan när han bajsat. Jag måste alltid vara redo att kontrolltorka. "Det är äckligt" klagar han men brukar härda ut när jag kräver att han minsann får torka min rumpa när jag skitit om jag ska torka hans.

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Han är väl i en växtperiod igen och behöver mer energi än någonsin. Bra att pojken äter så han blir stor och stark
=)
ja hur gammal måste man va för att få röven ren? Jag måste ju tvätta den med handduschen för att kännas "fläckfri", så jag förstår Joel lite faktiskt
=)
Men bra idé, han kanske kan torka din rumpa ren i gengäld, hahaha.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback