Baj baj.

Imorrn är det avfärd till Norrtälje igen. Jag har inte alls någon lust att åka hemifrån! Denna vfu känns minst sagt som ett nödvändigt ont, framför allt då man blir tvungen att vara ifrån sina favoritkillar så länge! Jag känner mig inte alls inspirerad till att göra saker. Jag orkar inte anstränga mig för att lära känna barnen. Jag går där och väntar på att dagen ska ta slut så jag får åka "hem". Nu är det bara fem dagar till, fem dagar kvar på den allra sista vfu:n i mitt liv. Det blir en härligt fet bock att pricka av från listan!

Nu har jag suttit och förberett mig inför morgondagens intervju med handledaren. En hel del böcker ska få följa med i väskan också, jag ska läsa så ögonen svider och fixa den kommande hemtentan galant!
Men nu ska jag lägga mig bredvid världens bästa i soffan och se gamla Idolrepriser.
Mmmmmysigt!

Kommentarer:
Postat av: Mor

Jag är på jan karls gården på marknaden. Det är ganska lugnt så jag testar att surfa på nätet medan jag väntar på kunder. Fast hälften av brödet har jag sålt!

2007-09-22 @ 15:08:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback