Lördag.

En regnig lördag.
Jag spenderar den tillsammans med son och Batmandvd, en massa lördagsgodis och trioglass. Ögonen är trötta idag och huvet tungt. Det är märkligt att jag och min söta rara Romeo har så mycket att prata om så det går åt två liter vin och klockan hinner ticka fram till 03 innan vi fattar att det är dags att gå till sängs.
Nu har han åkt för att spela rock ´n roll med "de fula fiskarna" i
Facedrill. Joel blev så ivrig och ville följa med. "Jag vill se på fula fiskar!" Han tog det ju ordagrannt såklart, lillen. Haha, som att de hade ett akvarium med simpor i replokalen ungefär!
Vi åkte istället till bibban och lånade några dvd:n. Och så sökte vi upp Romeos tonårsband Herpes Simplex gamla LP, Pedofil, och skrattade hjärtligt åt vår hjälte på omslaget: extremt långhårig och extremt mycket tandställning i truten, skinnväst och hårdrockstshirt.

Nu ska jag passa på att läsa lite miljöekonomi medan Joel kollar på Batman.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback