Mkt trevligt!

Idag har jag bokat in mig för en uppfriskande ansiktsbehandling på Cleopatra spa. Presentkortet från i julas har legat och samlat damm på hyllan tillräckligt länge nu. Jag hoppas på att få en skön stund och att hon ger mina "blackheads" en ordentlig omgång. Medvetet har jag tagit en behandling som gör att jag kommer ha en slant tillgodo också efter behandlingen. Med lite tur har hon några bra produkter för finnig hy som jag kan få med mig hem!

Igår vickade jag i Rby. Vad jag gillar den där skolan! Ungarna är söta, rara, snälla och duktiga (för det mesta) och personalen är fantastisk! Igår var det bara vikarier där, den ena mer känd för mig än den andra, men det är nåt i väggarna på huset som gör att man blir bästis med alla. Ett trevligt socialt klimat, antar jag!

Pluggdags nu!

Kommentarer:
Postat av: Maggan

Va roligt det är med länkar så man kan gå in o titta. Vilket häftigt ställe du ska på! Jag skulle åxå vilja göra nåt sånt snart, men jag bor ju "hur långt bort som helst" från såna ställen. Ha de så skönt när du ska iväg!

Postat av: Tessa

Så ska d låta! Härligt med positivt inställda människor.
Tack för påminnelsen, kanske åxå borde ringa och boka tid till "Hela Dig" för en behandling innan den går ut.

2007-09-05 @ 10:07:07
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Jenny

Mitt presentkort har egentligen gått ut, men jag har ringt om uppskov ca 3 gånger!

2007-09-05 @ 12:05:25
Postat av: Catta

Joo, men du är ju sådär super-duper-ultra social också. Och det är härligt!

2007-09-06 @ 20:37:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback