Hällj.

Den här veckan har jag kommit igång med träningen ordentligt! 3 pass har jag hunnit med och ikväll blir det nog jättegympa på WHA. Gratis är gott och sen är det ju för ett välgörande ändamål (för varje deltagare går en euro till .... nån barnfond...?)!

I fredags slutade jag mina lektioner kl 14 och jag tror jag var ute ur skolbyggnaden 14.07. Bråttom till helgen. Jag hämtade Seidi hemma och drog sen hem till Linda på fik och långpromenad. Det var jätteskönt att träffa tjejerna (Vilja var ju med också förstås) och de bestämde sig för att komma hem till mig och dricka en öl senare på kvällen. Vilja var dock inte på topphumör, utan gastade sig igenom Talang 2008 innan mamma Linda bestämde sig för att det var dags för tösen att åka hem och tutta. Förresten lyssnar jag hellre på babyskrik och går runt och buffar rumpa 1 ½ timme än att se på den där talangskiten.

VAD gör Peppe Eng med i programmet, när han bara visar sig en halv minut i början och en halv minut på slutet? Undrar vad han tjänar på en minuts programtid i veckan? Juryn sen... en fetlagd och sur gubbstrutt som har fått rollen som den "elake" jurymedlemmen. Han skriker, på ett inte helt övertygande sätt, åt publiken att hålla käften när de buar åt hans röda kryss och han röstar bara vidare små flicksnärtor som sjunger. De andra "finns det ingen scen för".
Sofia Wistam leker cool och försöker slänga ur sig kvicka och fyndiga kommentarer om sin elake kollegas (Bert) utlåtanden. Det blir bara fjantigt. Hennes egna omdömen baserar sig först och främst på deltagarnas utseende ("Ni är jättesnygga, killar!" eller "du är jättesöt" eller "jag blir kär i dig!").
Tobbe Trollkarl är väl egentligen vettigast, även om han också gillar att "bli kär i" deltagarna. 
Fattar inte att jag glömde att Så ska det låta gick på ettan...


 

Kommentarer:
Postat av: Linda

men suck! skulle vi sett så ska det låta hade tösen nog varit tyst. helt säkert!

2008-04-27 @ 12:45:30
Postat av: Tessa

TV, va e d. Men bebisgnäll låter mer bekant
=)
Kul att se dig idag, det var ju INTE igår iallafall. Men desto roligare att springa på varann. Kanske krockar på våra efterlängtade gympass hädanefter?! Kramis

Postat av: Tessa

TV, va e d. Men bebisgnäll låter mer bekant
=)
Kul att se dig idag, det var ju INTE igår iallafall. Men desto roligare att springa på varann. Kanske krockar på våra efterlängtade gympass hädanefter?! Kramis

2008-04-27 @ 22:01:28
URL: http://bianco.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback