Och så...

Just ja!
Glömde att berätta att jag fått ett nytt vikariat i höst! Jag styr nu kosan ut mot landet och "blir med ettor". Det ska bli skoj att klappa, rimma, ramsa, leka, krama, sjunga, lalla, läsa, klippa, klistra, ränka ett-två-tre. Så tänkte jag det allra första året jag som obehörig hade ettor också. Det var inte riiiktigt så lätt, må jag säga. Men nu får jag en ny chans och har ett bättre hum om vad det handlar om. Mycket roligt blir det, men att börja skolan är ett stort steg i en sjuårings liv och kan också medföra en del svårigheter.
Det kommer att bli jätteroligt ialla fall!

Och så fick jag ett mail från Ålands ungdomsförbund där de undrade om jag ville ha teaterläger under fyra dagar i sommar. Perfekt! Jag tackade ja och det lutar åt att det blir en musikal.

Mkt spännande på gång...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback