Mhm.

Jobbet = bra.
Jag lär mig nya saker varje dag om hur ungar fungerar. Jag säger bara STRUKTUR! I och med att jag var STRUKTURERAD till tänderna idag, hade jag fyra otroligt underbara lektioner med sexorna. Och de gillar det! De behöver det. Då är de trygga och vet vad som förväntas av dem.

Jo, jag kanske är tråkig som mal på om mitt jobb, men jag gör inte så mycket annat än jobbar just nu = inge liv.

I dag åkte Joel till sin pappa och blir där över helgen. Han väntar och väntar på att hans lilla syskon ska komma, men än har ingen bebis tittat ut. Vi ska till Ma och Pa Enberg på krubb och vin imorgon. På lördag tänkte vi gå ut på tumis middag. Kanske det blir en sväng till krogs om man träffar på några sköna människor.


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Jasså ingen bebis ännu, jobbigt för alla inblandade. Jag är bjuden ut på lördag, får se hur jag mår. Det kittlar lixom i halsen.



Tror du e jättebra som lärare.

Postat av: Lina

Ingen krog på lördag, allt abonnerat av Andelsbanken!

2008-08-29 @ 16:19:38
Postat av: Linda

Alla krogar? :S

2008-08-29 @ 19:14:02
Postat av: Linda

Alla krogar? :S (det gick inte första gången..)

2008-08-29 @ 19:14:53
Postat av: Linda

Stefan visste att Dinos och Indigo bara är abbonerat fram till 23 ca. Arken hela natten, men va fan: Nått hittar ni ju att göra =)

2008-08-29 @ 19:16:54
Postat av: Jenny

Hur som helst blev det lugnt. Middag på Umbra och sen hem.

2008-08-31 @ 14:10:00

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback