Simskoleavslutning.

Igår var det avslutning på Joels simskola. Alla barn hade en liten uppvisning för föräldrarna och visade vad de hade lärt sig. Här går Joel hand i hand med två kompisar (Joel i mitten).



Barnen visade hur man livräddade med "den förlängda armen" och så gjorde de hopp och kullerbyttor från bryggan. Här gör Joel "kanonen".



Efter uppvisningen fick barnen diplom och simbok. Joel tog två simmärken som vi köpte - vattenvanemärket och nybörjarmärket. Sen blev det trip och bulle. Här får Joel sitt diplom av simläraren Zaida.


Kommentarer:
Postat av: Junitjej

Vad kul och nyttigt med simskola!

Postat av: Linda

Vad roligt att han fick med sig märken hem. Dem tyckte jag var jätteroliga då jag var liten. Hittade dem på pappas vind här för nån vecka sen. skoj!

2008-08-03 @ 13:12:50
Postat av: Tessa

Ja kul med märken! Minns fortfarande då jag fick min med säl på.



Vad duktig han e som gör kanonen. Man ser ju var pepparkakan e på första bilden iallafall

2008-08-04 @ 13:30:26
URL: http://bianco.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback