USB.

En trevlig överraskning väntade i hallen när jag kom hem från Rby idag.
Mitt examensbevis! Prydligt instucket i en fräsch mapp från Mittuniversitetet, på skrovligt papper och med snirkliga bokstäver.
Genast slog jag igång datorn för att skicka iväg min VG-uppsats till de skolor jag gjort mina observationer och intervjuer i så de kan ta del av resultatet av mitt arbete som belönats så fint.
Hmm... det var bara den gamla versionen som jag hade sparad på datorn. Det slutgiltiga arbetet finns på mitt USB minne, som är.... ja, var fan då? Jag hittar det inte! Men inte så konstigt efter flytt hit och dit att en liten 7 cm lång plastbit försvinner.
Får leta vidare.


Kommentarer:
Postat av: Linda

ÅÅÅh vad härligt!! Hundra gånger grattis igen!

2008-02-11 @ 16:14:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback