Variation!

Mitt för närvarande variationsrika arbetsliv fortsätter och igår gjorde jag debut som "eftistant", efter ett par timmars vick i Rby. På eftiset i Källbo var det rätt lugnt, jag fick stå i mål när det spelades "innebandy" (vi var ute, så utebandy då kanske) och traskade runt i skogen och väntade på att killarna skulle sticka ögonen ur varandra i pinnkriget de hade. Sen gick vi in, åt frukt och ritade och kvart i fem hade alla barn gått hem. Lätt jobb att vara eftistant.

Idag ska jag iväg på core en sväng (jihuuu, äntligen en plats ledig på Avancia!) och sen ska jag till Önäs för personalmöte och sista praktisk genomgång med Mikaela, som jag snart ska ta över efter.

Tänk hur bra allt har ordnat sig!
Inga orosmoln så långt ögat når!


Kommentarer:
Postat av: Tessa

Va braaa! Du blir säkert klassens nya favvolärare. Jasså eftistant oxå, du är lite allt i allo du
=)

Postat av: Linda

Jag tror vi alla måste genomgå en mängd olika prövningar och besvikelser innan vi är redo för att uppskatta saker o ting i livet. När vi är färdigt prövade trillar allt på plats och vi får smak på det goda livet. Det verkar som vi båda är redo för det riktiga livet nu =) Allt går bara så bra!

2008-02-13 @ 15:25:41
Postat av: Mor

Jo, man kan kanske här citera det kinesiska ordspråket: "I medvind lyfter inga drakar"

2008-02-15 @ 06:46:36

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback