Smått å gott.

Imorrn bär det av!
Vi åker till Uppsala och övernattar hos Lina och Robert och på söndagmorgon tar vi bussen till Arlanda och sedan vidare till Teneriffa! Duktigt skönt ska det bli!

Och jobb har jag fått också!
Igår var jag på anställningsintervju till Övernäs och nappade vikariatet som klasslärare i åk 5. Jätteskönt att det ordnade sig också! Arbetet börjar efter sportlovet. Kul kul!

Jävla liv det är här. Det är ju roligt att "ungarna" har kul, men nån måtta får det va! Och mitt i allt springer hunden med sin kära "knut" och ska vara med.
Dags att spilla i lite gott Lindermans i glaset och bänka sig inför premiären av Let´s dance.
Packa kanske man skulle göra... det blir imorrn.

Trevlig helg!

Kommentarer:
Postat av: Tessa

Å va skööönt ni ska få det. Mysa o pussas i poolen
=)
Ha så JÄTTEBRA. Hah haa, du e som jag med packningen, några timmar innan så slipper man ha väskjäveln ivägen.

Postat av: Johanna

Va roligt! Då ses vi på jobbet efter sportlovet då! =)

2008-01-12 @ 14:22:22
Postat av: Maria

Tjenare bruden!
Grattis till det nya arbetet. Jag har oxå fått jobb......på den skolan jag gick på upp till åk 9, så nu är jag snart tillbaka till brottsplatsen. Jag skall undervisa i svenska/engelska, matte och musik i åk 7-9, och även vara mentor i en klass åtta! Hur f.. jag skall klara det har jag ingen aning om, men det ordnar sig alltid.Det finns mycket att fundera över (betygsättning, dokumentering, kvalitesäkring mm)som gör mig orolig. Förhoppningsvis hjälper mina "gamla" lärare mig som fortfarande finns kvar. Håll mig uppdaterad om hur det går för dig!!!! Kram Maria

2008-01-18 @ 11:27:39
Postat av: Jenny

Hej Maria och grattis till jobbet! Ja, man är lite nervös över hur man ska klara av det här PÅ RIKTIGT. Men jag tror det löser sig, bara man blir lite varm i kläderna.
Lycka till! Kram!

2008-01-22 @ 12:29:15

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback